2008. január 25., péntek

Szulinapom

Szulinapom volt!

Vaaaaaauuuuu......
A parton vacsorazunk, ott ul mellettem a draga Kukac, Andi es Laci. Az asztalunk felig az oceanban all, rajta mecsesek egnek...
Elottem a tenger, mogottem a zene, felettem a csillagok, alattam a homok, mellettem parom es barataink, s kozepen en, kezemben egy level... edesanyam levele...
Elolvasom...megegyszer... aztan megint...nem tudok szolni...leirni sem...ugyis csak nekem szol...de nagyon is szol hozzam...
Nem kell szebb szuletesnap soha...nincs is szebb...

A lanyok meg egy tortat is inteztetnek, csak a Joisten tudja, hogy honnan kerul elo a csokitorta macis gyertyaval az Arab Tenger partjan. Enekelnek, szol a happy birthday, mindenki integet a tobbi asztaltol is, ha jol latom persze, mert eppen a szemembe ment valami...

Nincsenek megjegyzések: